| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

| 行街-------籃球比賽 |
分類: 未分類 |
今日同阿Kit去看學校既籃球比賽(學界),
對銘賢,
雖然輸佐!~
但你地打得真希好好!~(每一個人)
好精彩!~
看得我地好緊張(雖然我地唔係籃球隊)
支持你地拉!~
跟住就同去買禮物。
之后就同小學的同學--------芬and籣姨去行街,
買佐張記憶卡同手機套!~(係時候裝飾一下拉)
阿芬給了份禮物我(生日)
雖然仲有好耐,
張卡畫得好靚!~
不過佢話要到生日果日先可以拆,
好啦!~呢段時間等我好好珍藏拉!
其實好想知係甚麽!~(不過應承佐佢)
一直行到5點瓜!~哈哈!~
Kit:
唔好唔開心!~大家盡佐力就得拉!~佢地甘用心去練!~一定會成功嘎!~如果連你都唔開心,甘佢地米仲唔開心!~
|
|
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 223 | »
|