今日終於考晒~!!
今日考Grammar唔算好難~!!
考完就返自己果班~話有活動搞~!
最後簡左去食日本自助餐~
之後就同肥in去左廣來興食野~
食完就返屋企訓交~~~一訓就訓到8點幾~
好頹ga一日~!!