| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 3 月 6 日 星期一 |
 | |
| 迷霧~ |
今天都係咁la~
今日個基基又叫人去排隊~
點知落到去又話出面落緊雨~
唔洗排隊喎~玩野咩...
之後都係咁啦~唔咩野~
放左學之後就同發行左一陣~然後就番屋企了~
完~!!
p.s(我諗要改善下我自己了~!)
|
| 刊登時間︰2006-03-06 06:08 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 5 日 星期日 |
 | |
| 無聊的一天~ |
今天全日都好無聊呀~
又冇野做喎~~
所以唔知打咩好~聽日可能打多d啦~
完la~! |
| 刊登時間︰2006-03-05 07:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 4 日 星期六 |
 | |
| 踢波~ |
今天一早起身~
斗完野就去大窩口踢波~~
去到見冇帶波針...
要等ck去買~
我就踢到1點就走la~
要番屋企補習~~
然後去飲茶~
一日就完了~!!
希望聽日會過更好la~ |
| 刊登時間︰2006-03-04 09:43 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 3 日 星期五 |
 | |
| 平凡的一日~ |
今天都係咁...平平凡凡咁過~
不過聽日就唔知點la~(希望聽日可以過得好d啦~)
講番今天先~今天的數學測驗好難呀...一定唔合格la~
放左學就番屋企la~!! |
| 刊登時間︰2006-03-03 07:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 2 日 星期四 |
 | |
| 好凍呀~ |
數下手指~~我已經有2個月都冇黎打日記了~~
依家開始打番la~~(也許可以la)
講番今天先~~今天起身好凍呀~天文台話今天得10度咋~~

我日都冇咩野發生呀...
都係咁過左一日~
放左學同ck同埋笨豬去荃豐~
佢部ps2賣左$200~~
然後就番屋企了~!!
|
| 刊登時間︰2006-03-02 05:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 16 | »
|