pakpaktung_合排友!
我這些打波過日子的人___

伊中中女排  暨  伊中中合球 。
qes best~   wo~伊中中!

haha~ 除了這些我還有什麼?my dog吧了!
paktung
暱稱: paktung
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
2009青年賽
會長盃
2009沙灘合球賽
2009賀歲杯合球賽
完美陸運會
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 27
今日人氣: 1
累積人氣: 2135
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 26 日  星期六   陰天


倪伊羚 分類: 未分類

 2008年4月19,26日

去左 良田體育館 攻擊手訓練班 =] 同我個正斗伊ing去。

係得佢先會同我癲去打班。    好正好正~ 感謝倪妹了!

 

個班4堂有2堂都冇去=__= 好kai...  不過個班真係幾好玩~

同上次我去既友愛攻擊班又唔同..另一感覺 ! 可能今次有伊ing陪,開心好多-___-

2堂都冇學到殺波~ 上堂就係到玩欄網 同伊ing係到掟黎掟去=__=又要狂笑~~ 白痴妹。

仲有玩2人防守,我夾另一間學校果d友.. 超爽!!!! 出晒汗-___-  好多滿足感添~

今日3個鐘打比賽 !  分左3隊,,睇上去我地果隊最弱大部份最細果d係晒到~~ ( 2崇德c龜,,xxc龜,,伊ing,,我..setter)

haha...仲要雜軍~~  點知打下打下大家勁夾=]  超開心狂叫-__-  打咁多場嬴咁多場~~hahaha=___=

今日我仲未打番自己水準___ 差d下手同反應。 =__=唉~   不過今日開波好爽!! 轉左第2種開波方法!!

應該係琴日睇完男排..學左郭世安-__- ha....不過幾好用!!   哈哈哈.... 一路打一路叫,,,超高興。

 

yo~~~~~~~~ 打波好正好正。

每次打排球最掛住既竟然係傻鴨!! 哈~~  愛死佢。哩個跳唔起既setter~~~~~~~~

 

仲有快d到下年同番伊ing雷怡敏敏柯曉靜儀蚊一齊夾波就very good啦!! 伊中中..一定可以進步~~~加油吧伊中女排!!






訪客留言 (返回 paktung 的日誌)


LeungKaKiu 於 2008-05-03 12:59 PM 發表:
cm for you...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



2 LING` 於 2008-05-02 10:55 PM 發表:
知我好呢`哈哈我有你這位姐姐也感到高興啊.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hiuman0916 於 2008-04-30 12:06 AM 發表:
HI=]..
路過的``
送你一大粒cM`仔-*
當見面禮唷-*


你都黎禾Blog=]
留cM-*喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirley0228 於 2008-04-29 10:26 PM 發表:
柏潼..
留個CM比你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annie1995622 於 2008-04-26 09:15 PM 發表:
柏潼...你要加油啊!!!我~瓜瓜一定支持你架!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]