2008年4月19,26日
去左 良田體育館 攻擊手訓練班 =] 同我個正斗伊ing去。
係得佢先會同我癲去打班。 好正好正~ 感謝倪妹了!
個班4堂有2堂都冇去=__= 好kai... 不過個班真係幾好玩~
同上次我去既友愛攻擊班又唔同..另一感覺 ! 可能今次有伊ing陪,開心好多-___-
2堂都冇學到殺波~ 上堂就係到玩欄網 同伊ing係到掟黎掟去=__=又要狂笑~~ 白痴妹。
仲有玩2人防守,我夾另一間學校果d友.. 超爽!!!! 出晒汗-___- 好多滿足感添~
今日3個鐘打比賽 ! 分左3隊,,睇上去我地果隊最弱大部份最細果d係晒到~~ ( 2崇德c龜,,xxc龜,,伊ing,,我..setter)
haha...仲要雜軍~~ 點知打下打下大家勁夾=] 超開心狂叫-__- 打咁多場嬴咁多場~~hahaha=___=
今日我仲未打番自己水準___ 差d下手同反應。 =__=唉~ 不過今日開波好爽!! 轉左第2種開波方法!!
應該係琴日睇完男排..學左郭世安-__- ha....不過幾好用!! 哈哈哈.... 一路打一路叫,,,超高興。
yo~~~~~~~~ 打波好正好正。
每次打排球最掛住既竟然係傻鴨!! 哈~~ 愛死佢。哩個跳唔起既setter~~~~~~~~
仲有快d到下年同番伊ing雷怡敏敏柯曉靜儀蚊一齊夾波就very good啦!! 伊中中..一定可以進步~~~加油吧伊中女排!!
|