cursorshelp
彬彬blog
....................
2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


2009-08-14 分類: 未分類

好奈冇打

sor.... 因為懶

近排都冇咩做

想出下街.唱下k 咁

但都冇人約....

d 功課.....

做哂中文同數學

應該ok 的

又冇咩講.

5打la






訪客留言 (返回 pan3617 的日誌)


BBz 於 2009-08-17 12:15 PM 發表:
噢 原來系你xd
你變左好多哦~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是嗎?
 
都5知你變成點?
 
想睇下呢
Posted at 2009-08-17 02:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



idiot9413 於 2009-08-16 10:45 PM 發表:
懶懶懶
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 yes i am
Posted at 2009-08-17 02:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bobo369852 於 2009-08-16 06:34 PM 發表:
comment`
哈!
我番黎喇`
我都想去唱K呀!!
可惜呀!
我病左=3=
如果唔介意,
遲一個星期去呀!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx.
 
 
Posted at 2009-08-17 02:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a1234512345 於 2009-08-16 12:00 AM 發表:
下次唱k唱e首
http://www.youtube.com/watch?v=10svcKnwmus
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇咁點
Posted at 2009-08-17 02:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



onlylovete 於 2009-08-15 11:30 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2009-08-17 02:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kitty1995041 於 2009-08-14 05:24 PM 發表:
搵日出黎唱牙不如;
我都好想唱v3v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好
 
你番癧hk 先la
Posted at 2009-08-14 07:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathykwong12 於 2009-08-14 04:31 PM 發表:
自己做主動..約下人囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 得.
 
咁約你先.xd
Posted at 2009-08-14 07:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wcychiko 於 2009-08-14 04:04 PM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx
Posted at 2009-08-14 07:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ming1181 於 2009-08-14 03:51 PM 發表:
我刀想唱=3=~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 haha. me too
Posted at 2009-08-14 07:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pan3617
暱稱: 彬彬
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011-05-28
2011-05-22
2011-04-25
2011-04-22
2011-04-14
文章分類
全部 (149)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 149
留言總數: 745
今日人氣: 10
累積人氣: 12933
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌