2009 年 8 月 14 日 星期五  |
| 2009-08-14 |
分類: 未分類 |
好奈冇打
sor.... 因為懶
近排都冇咩做
想出下街.唱下k 咁
但都冇人約....
d 功課.....
做哂中文同數學
應該ok 的
又冇咩講.
5打la
|
|
|
BBz 於 2009-08-17 12:15 PM 發表:
噢 原來系你xd 你變左好多哦~!
|
網主回覆
是嗎?
都5知你變成點?
想睇下呢 Posted at 2009-08-17 02:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
yes i am Posted at 2009-08-17 02:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
comment` 哈! 我番黎喇` 我都想去唱K呀!! 可惜呀! 我病左=3= 如果唔介意, 遲一個星期去呀!?
|
網主回覆
thx.
哦
好 Posted at 2009-08-17 02:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
下次唱k唱e首 http://www.youtube.com/watch?v=10svcKnwmus
|
網主回覆
冇咁點 Posted at 2009-08-17 02:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-08-17 02:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好
你番癧hk 先la Posted at 2009-08-14 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
得.
咁約你先.xd Posted at 2009-08-14 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-08-14 07:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha. me too Posted at 2009-08-14 07:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|