cursorshelp
彬彬blog
....................
2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天


第四日的考試 分類: 未分類

 (今日考通識,吾知識吾識。)我D gel係吾係好爛呢!我都知好爛咖La,不過都係為左舒媛下大家緊張的心情姐,今日都幾Happy下,7點幾返到學校,考一份通識就BYE BYE個麥Sir,9點幾就放學,係AM,不是PM,超Happy,不過吾知點解今曰好似過得好快咁,吾知點解我今日心情咁靚呢?聽曰去禮堂考listening,無得溫,不過吾緊要,因為勝利女神永遠都站係我個邊的,不過我覺得早放學都吾係咁好,因為真係好悶下,大家一定要去多D我個blog,咁樣我先有心機打blog,記得cm呀everybody






訪客留言 (返回 pan3617 的日誌)


ila295470014 於 2008-01-15 09:00 PM 發表:
路過~CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathykwong12 於 2008-01-15 04:13 PM 發表:
你地唔好嘈..
勝利女神係企起我個邊!!
咁多位+油la>.我地1D班都要+油..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 加油
Posted at 2008-01-15 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bobo369852 於 2008-01-15 03:43 PM 發表:
呀彬~
天日你幾時反學??
仲有"勝利女神"永遠都會企喺我個邊~
不過你都要加油~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 8:45am
Posted at 2008-01-15 05:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

 是9:25,說錯了,s0r
Posted at 2008-01-15 07:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ugly_ying 於 2008-01-15 01:59 PM 發表:
勝利女神才是在我這邊呢!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 不是
Posted at 2008-01-15 05:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pan3617
暱稱: 彬彬
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011-05-28
2011-05-22
2011-04-25
2011-04-22
2011-04-14
文章分類
全部 (149)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 149
留言總數: 745
今日人氣: 19
累積人氣: 12942
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌