2008 年 1 月 16 日 星期三  |
第五日的考試  |
分類: 未分類 |
今日真係黑仔,本來都好地地,考完listening個陣我覺得青中幾好的,但係……一陣先講,考完listening個陣我同D friend行一陣操場La,行行下見到好似無唒人,原來D人已經上左去考普通話,咁我地幾個人就立刻跑上去La,好在未考,(你話黑吾黑仔La)考完普通話後,無lala比人捉頭髮,真係慘,青中D阿sir見我地成班form1仔全部在禮堂,跟住就尼個一網打盡,(我係吾係好叻呢?識咁多成語 )我就咁中左banana,好在無佛我地姐,I do not like 青中!!!算La,大家記位cm呀
|
|
|
你的頭髮什被人捉的??你的頭髮明明就是fly在頭頂,,佢幫你蚊返下來?? 咁,,你真的太黑仔了吧!!
|
|
|
我都係呀!!! 個時我好驚呀!!!~ 好彩我冇比人捉頭髮, 感覺超happy!!~
|
網主回覆
你就好La  Posted at 2008-01-16 06:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都覺 Posted at 2008-01-16 06:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|