cursorshelp
彬彬blog
....................
2008 年 2 月 4 日  星期一   晴天


好辛苦呀 感動 分類: 未分類

 很久無打blog La,現在放緊假,但係我真係想返學多過放假,點解呢?(自問自答)傻左!自己一個在家,真係無咩做,+上我一放假就開始病了,現在仲發緊燒,好辛苦呀!年年新年都發燒,真係慘,「睇呢今個星期六我都係去吾都教會La」如果ugly_ying睇到這句話,我實比佢打死,現在我真係好慘,病到死了都吾出奇!算La、吾打La

  

  

  






訪客留言 (返回 pan3617 的日誌)


keyancg 於 2008-02-06 11:47 AM 發表:
彬彬...
好慘ar!~!
真係好辛苦咩...
你一定要燦落去呀...
唔好死呀!!知冇
嘻嘻!~!
祝你早日康復啦...
唔知我係邊個...
自己估下啦~~
你個班架!!
唔講喇!~!
閃水!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 XX欣
Posted at 2008-02-15 05:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kitty1995041 於 2008-02-06 11:20 AM 發表:
彬彬`你病左呀?有冇事呀-33-
記得去睇e生呀..如果你支持唔到落去..
你記得call我..我去睇你最後既一面xD
講笑..你快d好番呀!知冇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我味死
Posted at 2008-02-15 05:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathykwong12 於 2008-02-05 12:40 PM 發表:
彬彬..你要快d好番呀!!
我地支持你wo..
但如果你真係病到死..
同我講wo..比庬見下你最後一面..嘻..
[玩下姐..唔好嬲wo..]
希望你快d好番la...
我地1D班實支持你WO..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ugly_ying 於 2008-02-04 07:15 PM 發表:
``別說得我像母老虎好麼?? 我有那麼恐怖嗎??
不過,,你都幾聰明,,知我會打你`都幾有前途,,唔錯唔錯!!
算吧`下個星期先喇!!不過,,你要快點好返=]]可以快點返教會嘛!!嗯`我很壞,,做什麼也有目的=}}____-
-___原諒我喔___-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你仲有心情講笑
Posted at 2008-02-05 09:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pan3617
暱稱: 彬彬
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-05-28
2011-05-22
2011-04-25
2011-04-22
2011-04-14
文章分類
全部 (149)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 149
留言總數: 745
今日人氣: 14
累積人氣: 12937
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌