永遠愛你~支持你~信任你=]寶寶~
希望留著快樂的時間xp
時間好像很多~但又好像過得很快~
即使有什麼改變~不要忘記有我永遠在你身邊>.<
一段感情得來不易~需好好珍惜~讓他延續到永遠~
令你開心,是我的責任,..為何我總是令你討厭Q.Q
當你在我身邊多開心,多快樂~ 當你生我氣時多傷心 多難過..
從沒感覺過的安全感,在你身邊可以找到
得到你的讚賞會很開心,可以聽到你的不滿便很心痛
熊貓棋╰ (○.○)
panda2003010
暱稱: 熊貓控
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-10
2010-10-14
2010-09-06
2010-08-04
2010-08-03
文章分類
全部 (396)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 396
留言總數: 134
今日人氣: 10
累積人氣: 15877
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 8 日  星期四   晴天


2009-01-08 分類: 未分類

今日去左做負離子~不過做0到我想要ge野~

d人態度好差!又唔係平~搞到我個頭很7~又唔夠直喎~千萬唔好去深水涉果間咩北海道!!!!!

去到有個應該係新人都ok ge~唔出聲係咁做野~不過佢拉到我頸都斷咁制= =太大力了吧

剪頭髮果可以去做公關~唔駛係到剪頭髮~係咁叫人做野~同客傾計~

重有好多人唔知係到做咩= =

/.\唉~囧...比人叫肥妹= =~~好勁呀個人~我整頭成個身比布遮住~個頭又比個機笠住~只係見到個面

咁你都知我係肥妹~有透視眼ge~~都唔知乜水黎ge~真係肥都唔好講出口啦~係到講客-.-

唉~可能真係~個頭太大同太肥.....!.!






訪客留言 (返回 panda2003010 的日誌)


wing2433 於 2009-01-09 06:16 PM 發表:
CoMMenT`~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



brian0704 於 2009-01-09 06:14 PM 發表:
cm^^
下次唔好再去果間做負離子啦^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]






Got My Cursor @ 123Cursors.com