永遠愛你~支持你~信任你=]寶寶~
希望留著快樂的時間xp
時間好像很多~但又好像過得很快~
即使有什麼改變~不要忘記有我永遠在你身邊>.<
一段感情得來不易~需好好珍惜~讓他延續到永遠~
令你開心,是我的責任,..為何我總是令你討厭Q.Q
當你在我身邊多開心,多快樂~ 當你生我氣時多傷心 多難過..
從沒感覺過的安全感,在你身邊可以找到
得到你的讚賞會很開心,可以聽到你的不滿便很心痛
熊貓棋╰ (○.○)
panda2003010
暱稱: 熊貓控
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-06-10
2010-10-14
2010-09-06
2010-08-04
2010-08-03
文章分類
全部 (396)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 396
留言總數: 134
今日人氣: 1
累積人氣: 15888
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


2009-01-09 分類: 未分類

勁呀!!!今日係士多有2男1女(中2左右.扮哂串果d)黎買野~

佢地係咁買腸仔~5條5條咁買~都係全部比一蚊雞-.-

之後就係咁扭彈彈波~係勁扭!!!!我估扭左超過60個-口-!!!!!成個櫃筒d$1比佢地唱哂咁制!!!!係咁攞d$20紙黎唱~之後重問我:買唒成部機幾錢?

低b-.-都唔知扭咁多彈彈波做乜................佢攤黎果d$1全部都係女王頭,唔知係咪攞哂佢阿媽d珍藏黎玩.....

不過唔理啦~見佢地扭得咁hi~~我重突登問佢駛唔駛膠袋~~~話唔駛不過又拎左~哈

太勁爆啦.....我見部機d彈彈波冇左一半....

 

我係士多影左d相~

 <知唔知咩黎呢~

   係的達糖~

 

 

唉~咁ge天氣~咁好就係搵d暖笠笠ge野攬住- -因為真係好凍-/\/\/\/\/\-

 






訪客留言 (返回 panda2003010 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







Got My Cursor @ 123Cursors.com