今日又遲到啦= =可能因為成4點z.z啦....
我係士多無聊整咖~又偷左士多d禮品黎玩~哈
不過送左比個妹妹了唷0.0!
情人節整曲奇~左上角果3個好過引~
今日累死啦 - -" 4點都未z.z唷~聽日可能又起唔到身/口\