士多入左新野~有得扭yoyo 0.0~我好勁呀~
無聊攞左個出黎玩~點知原來條繩好長咖0.0之後一放落地下就散左啦0.0""無奈~
原本唸住同詩雅去游水~不過佢冇啦啦話好多功課做= =|||冇得去~
今日玩勁舞番好多之前ge野- -以前ge朋友都唔見哂了- -大家也走光光了- -
好似得番我一個玩咁- -唉...好掛住d人唷0.0~