永遠愛你~支持你~信任你=]寶寶~
希望留著快樂的時間xp
時間好像很多~但又好像過得很快~
即使有什麼改變~不要忘記有我永遠在你身邊>.<
一段感情得來不易~需好好珍惜~讓他延續到永遠~
令你開心,是我的責任,..為何我總是令你討厭Q.Q
當你在我身邊多開心,多快樂~ 當你生我氣時多傷心 多難過..
從沒感覺過的安全感,在你身邊可以找到
得到你的讚賞會很開心,可以聽到你的不滿便很心痛
熊貓棋╰ (○.○)
panda2003010
暱稱: 熊貓控
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-10
2010-10-14
2010-09-06
2010-08-04
2010-08-03
文章分類
全部 (396)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 396
留言總數: 134
今日人氣: 2
累積人氣: 15834
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


2009-02-26 分類: 未分類

嘩也@0@而家D煙價加到嚇死人唷~個個客入到黎見到個價都o哂~真係開心~最好貴到冇人買呀\w/唷!!!

之後個個去哂食走私煙~士多冇人幫襯= =v" 而家一包煙都要成$39一包~0.0貴果隻成$41~最平ge大陸煙都要成$30一盒0.0!

買一盒煙可以食兩餐飯啦0.0" d人可能食煙好過食飯= =

姐係食煙唔食死都會窮死= =所以小朋友同大朋友都唔好抽煙唷0.0~會死人咖~

 

元朗咁熱出到去原來好凍~今日出到深水bo勁大風唷0.0人都吹走咁制~

而家買個19寸長芒好平呀XD$800都唔駛有啦~全新3年保養~重有名牌ACER LOGO(我自己鐘意ACER姐,其實唔係名牌黎GE)~

不過抽番黎都幾係野= =由深水BO行去南昌...如果成日有人買咁我咪成日要咁抽-.-我唔想咁快死住唷0.0"

 






訪客留言 (返回 panda2003010 的日誌)


wangwangbaby 於 2009-02-27 08:26 PM 發表:
因為小朋友同大朋友都唔好食抽唷 -.-"
不過抽番黎都幾係野 -.-"
你出到深水bo咁大風>>>你有無吹飛左...
我唔想咁快死住唷>>我知你死唔去的^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







Got My Cursor @ 123Cursors.com