又大雨啦~今日第一次落住雨開舖唷~原來真係好難咖0.0
又冇雨衣~搬野又唔可以帶遮-.- 為有除左件外套去出搬好哂d野番黎抹身啦~凍死人-/\/\/\/\-
有個大叔重問我做咩咁凍都唔著多件衫呀! = =係!我都知好凍!如果件外套都濕我會死= =
又到舖又開始悶悶ge生活~咩都唔想做- -個人中哂毒咁- -
唉~