一個月啦~哈哈^口^
一個月真係過得快~好似只係過左1星期咁~
可能呢個月好唔開心啦~
咿...不過今日都好唔開心呀- -共屋終於排左啦- -下個星期可以拎鎖匙啦....唉...
唔想搬呀Q.Q我要住元朗呀....唔去屯門呀Q口Q"....點解要搬到咁遠><(雖然唔係真係話咁遠)
不過我想住番元朗呀>0<!!!!!!住開有感情咖!!!!!!!
我令願係元朗搵間難鬼木屋住都唔想去屯門呀!!!!!(反正差唔多一日有10幾個係舖-3-訓咩都冇所謂啦)
唉....真係冇得簡嗎Q.Q