哈哈~今日舖黎左2條波兒XD~好可愛唷~成粒波子咁係到游~我想鏈下佢個肚~哈哈
我真傻左= =今日買左4套魔術3副副番黎玩- -搞咩~真係玩到傻左- -
牌都未玩掂買番做咩呢~
我就黎上腦啦=-=戎到開始有D痛- -又冇力~搞咩
唔知幾時先會有進步呢-3-成日比人話~真沒趣
16號去熊喵公園><!!!!YA!!!!差D冇得去唷><~唔知肥喵去唔去到呢~
好想快D去唷~>3<~