終於開左個拍賣網啦>3<之前成日都唸住開不過又懶~
我竟然會咁有心機用小畫家抽個招牌油幾個鐘= =不過較果都幾好呀~
哈哈~不過我都唔鐘意粉紅色ge= =我鐘意粉黃色多d=3=
不過粉紅好似多女仔喜歡d所以先用~時代唔許可我喜歡黃色~3~
如果我有恆心應該會每個月轉一次圖~不過都係睇下有冇人流先算啦~
重點嗎= =?
唉~冇心機油了~今日上了黑線好了~.~