我終於剪短左d頭髮啦XD留左5年GE長髮已經剪哂~
而家我覺得幾好~因為唔駛再哂時間去整佢~又厚又曲咁都唔知想點~
不過個M陰唔夠尖~搞到成隻馬猴咁= =哈哈~都OK 7
間舖真係唔錯=w=整左成4個半鐘~$228包負離子+焗油+洗剪吹~今次真係拉得好直>w<
大佬又話想剪番個~夏天短髮幾好=w=我都覺幾好~我想再剪短d添