雖然7 1同卵冇咩關係~不過好再我可以有假放=w=
唔駛番電腦舖~但係番到屋企又唔知有咩好做~
今日我終於再次入廚房啦~個焗爐我都唔知幾耐冇用了~
念起以前住舖差唔多日日都整野食~以前係一個好仲鐘整甜品ge人
不過時間已經唔比我咁做~希望夠18歲果陣我可以去酒店做學徒啦~