今日好開心呀>w<第一次去魔術店買野呀!!!哈哈哈(白痴)
買左3副牌好開心呀~雖然我都唔知點解要咁開心~嘩哈哈哈哈哈
係舖買同上網點解感覺差咁遠ge0_0明明都係同一副牌姐~點解係魔術舖買會開心咁多=w=
可能因為有個人介紹下係唔同d~又有得簡~又多款~見到d啤牌相眼發光+w+
開頭傻傻下咁係到望0.0
基本上我一個人係唔夠擔埋去~今日阿嘟係到~冇野做所以過去望下~
之後個哥仔就開始黑sale d魔術=w="叫我地有興趣可以買碟學~哈哈~可惜我冇興趣~因為基本上都識~
不過好開心呀~好耐冇人同我玩過魔術啦>w< wow 好man呀~
原來賣啤牌都有介紹咖=_=佢:想搵黑色ge牌呀~一係呢副呀~xxxxx(唔知咩英文)~紙質好好~有髎面~好襟用~
|