永遠愛你~支持你~信任你=]寶寶~
希望留著快樂的時間xp
時間好像很多~但又好像過得很快~
即使有什麼改變~不要忘記有我永遠在你身邊>.<
一段感情得來不易~需好好珍惜~讓他延續到永遠~
令你開心,是我的責任,..為何我總是令你討厭Q.Q
當你在我身邊多開心,多快樂~ 當你生我氣時多傷心 多難過..
從沒感覺過的安全感,在你身邊可以找到
得到你的讚賞會很開心,可以聽到你的不滿便很心痛
熊貓棋╰ (○.○)
panda2003010
暱稱: 熊貓控
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-10
2010-10-14
2010-09-06
2010-08-04
2010-08-03
文章分類
全部 (396)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 396
留言總數: 134
今日人氣: 14
累積人氣: 15881
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


2009-07-13 分類: 未分類

今日好開心呀>w<第一次去魔術店買野呀!!!哈哈哈(白痴)

買左3副牌好開心呀~雖然我都唔知點解要咁開心~嘩哈哈哈哈哈

係舖買同上網點解感覺差咁遠ge0_0明明都係同一副牌姐~點解係魔術舖買會開心咁多=w=

可能因為有個人介紹下係唔同d~又有得簡~又多款~見到d啤牌相眼發光+w+

 

開頭傻傻下咁係到望0.0

基本上我一個人係唔夠擔埋去~今日阿嘟係到~冇野做所以過去望下~

之後個哥仔就開始黑sale d魔術=w="叫我地有興趣可以買碟學~哈哈~可惜我冇興趣~因為基本上都識~

不過好開心呀~好耐冇人同我玩過魔術啦>w<  wow 好man呀~

原來賣啤牌都有介紹咖=_=佢:想搵黑色ge牌呀~一係呢副呀~xxxxx(唔知咩英文)~紙質好好~有髎面~好襟用~

 






訪客留言 (返回 panda2003010 的日誌)


kaa56 於 2009-07-15 12:31 AM 發表:
你識玩魔術架??
我想問埋,貼圖個語法係?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~唔識xp
如果係打日記  有個上傳圖片ge東東@.@~禁落去上傳就可以了
Posted at 2009-07-15 12:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







Got My Cursor @ 123Cursors.com