嚇死人咩=_=
今日唔知咩事~黎多士買開野ge肥仔~日日都係去拎支雪梨茶之後掉落d錢就走左去
今日佢比完錢之後呆左咁企係到=_=之後冇啦啦殺出一句:今晚得唔得閒呀!
我: 下?!
佢: 一齊去睇戲呀!
我: 下?睇咩戲?
佢: 哈利波特
我:.........
佢: 不如比你電話你呀!
我: 哦....
打左佢之後走左=_=我嚇到呆哂=口=加啞哂
如果係果d懶仔係到聊女仔反而冇咁驚~因為果d講完會自動消失~
呢個肥仔日日黎都唔出聲咁走,勁呆勁怕羞果d人,嚇死=_=
之後8點幾係咁打黎~咁唔聽啦~佢打成10次黎=_=之後好陰毒咁用士多電話打黎,中蕉=口=
好煩呀=.=
好煩呀=.=
好煩呀=.=
好煩呀=.=
好煩呀=.=
好煩呀=.=
唔聽你電話都應該知咩事啦!!
|