永遠愛你~支持你~信任你=]寶寶~
希望留著快樂的時間xp
時間好像很多~但又好像過得很快~
即使有什麼改變~不要忘記有我永遠在你身邊>.<
一段感情得來不易~需好好珍惜~讓他延續到永遠~
令你開心,是我的責任,..為何我總是令你討厭Q.Q
當你在我身邊多開心,多快樂~ 當你生我氣時多傷心 多難過..
從沒感覺過的安全感,在你身邊可以找到
得到你的讚賞會很開心,可以聽到你的不滿便很心痛
熊貓棋╰ (○.○)
panda2003010
暱稱: 熊貓控
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-06-10
2010-10-14
2010-09-06
2010-08-04
2010-08-03
文章分類
全部 (396)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 396
留言總數: 134
今日人氣: 8
累積人氣: 15840
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


2009-07-19 分類: 未分類

嚇死人咩=_=

今日唔知咩事~黎多士買開野ge肥仔~日日都係去拎支雪梨茶之後掉落d錢就走左去

今日佢比完錢之後呆左咁企係到=_=之後冇啦啦殺出一句:今晚得唔得閒呀!

我: 下?!

佢: 一齊去睇戲呀!

我: 下?睇咩戲?

佢: 哈利波特

我:.........

佢: 不如比你電話你呀!

我: 哦....

打左佢之後走左=_=我嚇到呆哂=口=加啞哂

如果係果d懶仔係到聊女仔反而冇咁驚~因為果d講完會自動消失~

呢個肥仔日日黎都唔出聲咁走,勁呆勁怕羞果d人,嚇死=_=

之後8點幾係咁打黎~咁唔聽啦~佢打成10次黎=_=之後好陰毒咁用士多電話打黎,中蕉=口=

 

好煩呀=.=

好煩呀=.=

好煩呀=.=

好煩呀=.=

好煩呀=.=

好煩呀=.=

唔聽你電話都應該知咩事啦!!






訪客留言 (返回 panda2003010 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]






Got My Cursor @ 123Cursors.com