永遠愛你~支持你~信任你=]寶寶~
希望留著快樂的時間xp
時間好像很多~但又好像過得很快~
即使有什麼改變~不要忘記有我永遠在你身邊>.<
一段感情得來不易~需好好珍惜~讓他延續到永遠~
令你開心,是我的責任,..為何我總是令你討厭Q.Q
當你在我身邊多開心,多快樂~ 當你生我氣時多傷心 多難過..
從沒感覺過的安全感,在你身邊可以找到
得到你的讚賞會很開心,可以聽到你的不滿便很心痛
熊貓棋╰ (○.○)
panda2003010
暱稱: 熊貓控
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-06-10
2010-10-14
2010-09-06
2010-08-04
2010-08-03
文章分類
全部 (396)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 396
留言總數: 134
今日人氣: 3
累積人氣: 15791
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


2009-08-01 分類: 未分類

一年真係好快0_0 2009動漫節>3<

>0<第一次cosplay呀!!!真係勁興奮呀!!親愛ge DMC社長!

第一次去COSPLAY用GE室0.0勁多正野~不過我唔明點解影相果D可以入黎= =化緊妝都係咁影,冇D禮貌,又唔問人比唔比影!

出到去大把野影啦~未見過魔王係點化妝?咁你一定要睇下爆粗BAND友~

阿傑變身做JAGI@.@個妝都幫佢搞左成個幾鐘呀~

雖然我都估唔到可以咁白@.@不過心口差D啦~買唔夠料-.-

 

jagi真係超正~其實我覺得佢真係cos好似~

肥版社長~唉~我個面真係好包\[]/

一出黎就比人圍0_0不過都係D見人就影GE東東~

最開心係見到個DMC信徒~我好記得佢~對我實在太有禮服啦~

長毛信徒:可唔可以麻煩社長大人幫我同JAGI仔影張相呀~

影完之後又講: 可唔可以麻煩JAGI幫我同社長大人影張相~

又問我地今唔今到DMC作者GE簽名~

唉~.~我地拎唔到~好可惜~見佢一面GE機會都冇添

竟然有DMC GE舖0_0見到啞左~雖然D人見到我地重啞~哈哈~睇下右果張個人反應好正~↓

好型GE NANA 0_0佢套衫跟本係我想搵果套~不過人地真係型好多@.@  好耐冇見GE雞翼+小燊燊~

 

開始被圍GE時候~何唔到D舊同學咁好影左2張-.-

我笑面到D肌肉抽哂~勁累呀~對死人高跟BOOT又係~.~4寸高我都係第一次著~休息果陣腳賤啦

有D變態佬問我: 喂~!社長!社長! 你胸個紋身真訂假咖?!

我:假咖!

佢:係呀~我以為真咖 可唔可以比我睇下

=.= 正常GE社長呢個時候應該踢佢要害 之後大叫咁講:●街啦!

好笑有個信徒送支煙比我~同我講:社長可唔可以做你好型掉煙果個動作呀?

唉~我自己冇影到果個動作~3~都OK正我覺得

唔知星期2仲有冇DMC GE信徒比煙我做多次呢~哈哈

JAGI素顏同佢個FD~咩住對翼抽哂~

 

星期二 DAY5會要COS多次@W@要更加完美\W/希望果日隻腳會冇咁累啦!

果日一定要影番多D相!!






訪客留言 (返回 panda2003010 的日誌)


catsze712 於 2009-08-04 04:50 PM 發表:
唔係講笑,你講好型果個NANA我有佢FACEBOOK,佢真係好型
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zerocc 於 2009-08-03 05:21 PM 發表:
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







Got My Cursor @ 123Cursors.com