永遠愛你~支持你~信任你=]寶寶~
希望留著快樂的時間xp
時間好像很多~但又好像過得很快~
即使有什麼改變~不要忘記有我永遠在你身邊>.<
一段感情得來不易~需好好珍惜~讓他延續到永遠~
令你開心,是我的責任,..為何我總是令你討厭Q.Q
當你在我身邊多開心,多快樂~ 當你生我氣時多傷心 多難過..
從沒感覺過的安全感,在你身邊可以找到
得到你的讚賞會很開心,可以聽到你的不滿便很心痛
熊貓棋╰ (○.○)
panda2003010
暱稱: 熊貓控
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-10
2010-10-14
2010-09-06
2010-08-04
2010-08-03
文章分類
全部 (396)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 396
留言總數: 134
今日人氣: 10
累積人氣: 15824
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 12 日  星期三   晴天


2009-08-12 分類: 未分類

我發現我ge生活真係日日都係一個人咁過~真係好悶呀~

基本上我已經同一個電車男冇咩分別~放工番黎唔係睇動漫就打機~

連搵朋友去行街都冇動力~因為次次同老豆講 要出去一陣(去郵局寄野,收信,交收果d)~佢都會話:快d番黎 我要出去整機

想行陣都唔得~有時遲左收工一番到黎~佢會話: 你食埋盒飯幫我出深水bo拎野,太晏我出唔到呀

比士多老闆虐待完番黎又比老豆虐待..次次塔西鐵出去都訓到唔知醒~塔到去南昌又要行去深水bo,

行到黃金又要拎一大車野 行番去南昌,又成日冇位座,企到黎朗屏果車野先無命!

點解西鐵上就整電梯 落唔整咖! 成咖車仔又moom又機又牛 ~要成車自己行樓梯抬落去= =收買人命咩

我真係好想番屋企訓下覺z.z~日日都冇咩精神成隻死狗咁~

 

好黑人增!士多有個知d唔知d ge阿叔問我:你日日都係咁座係到冇做其他野咖?

我: 係呀!我日日都好得閒咖~係到座完咪番老公到幫下手咁囉~

佢: 哦~不過你番去都係玩下電腦咖姐~做咩唔搵下其他工做呀?

之後又唔知佢問咩~勁多問題咁

又問:做咩唔去拍下拖呀?

我: 冇拖拍喎!不過都唔關你事啦!

佢: 你咁唔得咖喎~呢個年紀一定去拍下拖先得咖~唔係燒下一年 燒下一年就老咖啦

我: 係呀-.-你都睇得幾公式化喎~乜有話幾多歲就要拍拖咖咩?我覺得自己17歲唔係好老姐~重燒得下喎~

(心唸:你就真係冇得燒啦~30到尾都冇老婆冇女朋友~x你呀)

 

人樣衰冇罪ge~不過冇人鐘意姐~唉~拍拖......我記得每次都比人話我樣衰/你個樣好唔掂~心灰了~

我仲記得有某人叫我不如去整容~我想講 人都有自專咖!樣衰有罪咩?唔到比你話囉!

 






訪客留言 (返回 panda2003010 的日誌)


nana123123 於 2009-08-12 11:16 PM 發表:
你張icon好好笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK啦~而家呢張仲好笑呀
Posted at 2009-08-13 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



姍-3- 於 2009-08-12 09:26 PM 發表:
我完全唔覺你樣衰-.- 真的=] 唔好甘講自己啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講果d OK冇家教~樣衰唔樣衰好主官ge~不過我唔會講出黎
Posted at 2009-08-12 11:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







Got My Cursor @ 123Cursors.com