今日有精神想貼番之前做的作品xd~ 
給寶寶的生日卡xd~都唸左好耐先唸用天堂之吻做主題~
其實唸ge時間多過做~沒辦法~我係一個冇咩計劃ge人:p
好多部份都係生日前2-3日先完成~2個星期內出現左無限個構思~不過最後都係一個都冇用~
落手做先見步行步~那時才發現~唸果個樣同做出黎果個樣係2件事~

入面的樣子~
可能經驗真係太小~唸左好耐結果都係簡單d比較好~

話說卡的內容也有點惡搞xd和寶寶的日記第一期~應該大約有10頁~

最後加埋一份生日禮物.,. 總算有生日前完成了~

這次真的很有心機做呢xd心血的作品~
禮物重點不在於價值~只在乎心意xd希望你開心~
|