今日個人冇咩心機,客人冇禮貌係正常ge,不過如果自己心情都唔係太好,真係人都痴
公司要求 ,客人比錢果陣要付加推銷,問佢買唔買曲奇咁啦,
佢ge理論雖然冇錯,問10個客有一個買,一日8百幾人次,要賣到80包唔難呀~
不過事實問20-30先有一個買,當中有10個係唔理你,10個同你講唔要,7個問多幾句先話唔要,2個極冇禮貌咁講d難聽ge說話
今門真係有個客咁對..
我:[小姐試唔試埋d曲奇呀,而家做推廣優惠加$9有一盒]
阿姑:[留番比你自己食啦!]
有次就有個大叔話:[好食~留番比d有錢人食啦!]
有時真係嬲到想打人,想掉哂d曲奇落地下,好x煩
餅櫃d系客又多,小小野都發甸=.=
|