今日第一次同老公去書展~嘩~ 寶寶送左勁多書比我,有本鬆弛熊勁得意,又有食譜,魔術書
hi大左咁xd次後去第2個展區買左盒diy屋仔,好靚>w<希望有時間砌啦= =
唔覺唔覺又差唔多一年,已經同寶寶一齊左10個月了,哈哈
其實近期我發現,我有襯d咩唔開心都會向寶寶發函0_0每次都要佢哄番我
次次我冇啦啦發甸佢都會鍚番我,之後我又唔會嬲了,奇怪的呢
只要寶寶攬住我,我幾唔開心,幾嬲都會好快冇野~