今日放學拿拿林趕埋數學同英文功課, 之後就同suki落canteen,
之後miss lok走過黎見到文婷 ,就叫文婷同suki幫佢手做野,
我已特登擰轉身拎去顧昊倫度, 但佢照叫埋我.. 唉...
佢搵親我地都冇好野架, 之後拿拿林做完之後, 上去俾返佢,
6點走人, 見到有個發光的人, 很想同佢say goodbye呢,
但佢沒有看過來, .........+_+
之後, 聽阿dee講話黎育浚想去上水買波褲, 佢要陪佢, 之後我都陪埋一份
啦, 之後同阿dee, 浚,同埋燒雞, 之後仲見到unlo, 就一齊搭車
之後同佢地行左幾個商場倒就買到了, 之後就散了
明天要早起身同文婷,顧昊倫佢地打籃球呢 ^_^
|