| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 21 日 星期六 
| BoRiNg & hApPy |
表姐的b
早上訓緊覺個陣
金陳生突然之間打比我
我無聽,,訓緊覺呀嘛~呵呵
原來係因為琴日打比佢而打比我
send左sms一陣
問左我一D野
關於邊個既,,你地就估下啦,...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
afternoon
悶爆
玩左陣大富翁online
幾好玩喎
之後又打左排球一陣
**************************
night
食飯,,watch tv,,
比人吹啦
要去捉象棋
gOoD nIgTh!!
|
| 刊登時間:2007-07-21 11:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 20 日 星期五 
2007 年 7 月 19 日 星期四 
| ^^"+= =" +><" |
今日去左書展
本來十分之happy架
不過排隊用左一大筆時間
行又行到腳軟喎~
重要聽到片片子話阿琦唔去Disney Land喎
跟住返歸(我住西貢)
原來9*車連環雙撞,,狂塞車~
我搭車之前重要喝左一大杯涷奶茶,,勁想嘔
塞左半粒鐘終於返到lo~
打算問清楚楠楠仔去唔去Disney Land
點知....
佢真係唔去
唉..........
唯一希望tomorrow既兩丁人迪士尼之旅愉快啦
|
| 刊登時間:2007-07-20 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|