Music Playlist at MixPod.com
今日數學測驗... 我響打鐘一分鐘心諗 今次數無理由咁易 再睇一睇 原來自己無做一頁 睇完個頁之後打左鐘 今次仲唔大過大檸樂 不幸中既大幸 個頁得六分 都唔知笑好定咸好 無計,已成過去 只好收拾好心情 好好應付之既測驗啦!
今日真係笑死我 吳源發笑譚俊豪矮(我唔係笑呢樣野) 話佢出名d就會變做艾弗遜(唔知正確中文係點寫,但係我都唔係笑呢樣) 跟著我就同吳源發講 你出名d就會變成阿凡達 笑到我同吳家俊碌晒地 都唔明點解我有咁好既急才,哈哈哈哈(呢句講下笑)
今日已經係我重玩巨商第n日(廢話一句) 誠招人同我玩架 無任歡迎 阿ET發成日叫我帶佢升 真係煩到死 係任何人我都好樂意帶佢升(注意:只功能只限於人類,而非ET) 星期一出神獸,好想要呀! 可惜我連幻獸都無,唔好話神獸(無玩巨商既唔需要去睇呢句) 心情好複雜,一重玩就被人爆ac 今日唔咩特別野講先講online game 今日就係咁多 第日再寫過
今日我地中文功課做得唔好 成班男仔俾麗麗姐捉左去留堂 我響lunch time經已做完 但係麗麗居然話我太多野要改正 留到最後啦 跟著我等等等 等到五點半 終於俾得佢睇啦已經五點啦!!!!!!!! 唉! 最後都改下改下 終於六點走得 鳴鳴 我咁大個仔都係第一次俾人留堂留到六點 破晒紀錄 搞到我連中醫都睇唔到 鳴鳴 成日d時間都都無晒啦!
今日我去上pj堂去左MMLC1 我發現呢排去MMLC既機會太高 不過去MMLC再上Qooza既機會仲多 大家都識做啦 都有響MMLC上Qooza既就留cm啦!