真係好傷心阿......
本來林唸住今日一次過寫曬幾篇日記,所以用錄音錄低左,點知紀錄唔見曬啦......
前因之一,打字好慢阿,打得來都唔記得曬啦!!!
之二,我嘎記性真的好差.(開心一陣,傷心都一陣...好定唔好呢)
覺得寂寞是因為考試啦,考完就放假,日日都係屋企,又悶又寂寞
STILLFORGET是我的優點多D,因為我會忘記秘密!!