呢幾日天氣都唔係幾好,唔係落雨就是黑濛濛...
琴晚竟然真係傾計傾通宵,4點至訓,搞到個頭好痛眼袋好深,仲冷親要食難食的藥,慘啊........
今日考試都幾簡單,但係我做得好慢,根本唔夠時間完成!不過考完之後就DON`T CARE啦,橫掂中史實合格(好彩有溫書),平均分應該唔上學期甘低.哼!英文反而可能低左!唉,世事總不能PERFECT!
希望我地2D班無人唔合格,9月3D見啦..........YEAH