今日本來係死尖屎(James)約左我同寶鴻去游早水,點知距見落雨就唔去,敢都算拉,電話都無個,得我一個係度白等,激死人啦!!最無奈的是我打電話比距,距仲話執野返要大陸.........(無語)不幸中的大幸就是寶鴻好彩有來.
PS:今日阿嬤返左大陸拉,以後又要我自己煮啦(不過細佬都返左去,自己一個人.自由萬歲!!)由於太耐無下廚,今日再試,好難吃......啊.