今日突然醒起一句話
'你要點諗咩係你嘅事,但係請你唔好隨便將我加入你的想像`
(說出這種話的人一定是超現實的,而且很無情.)
但係距講得啱,如果太過分的想像會令人迷失自己(我好像也有試過)
IF YOU 是但將D感情給予他人,人地9成9都唔騷你啦.
所以勸籲大家,幻想不等於理想,唔好以為諗得多就會實現,係無可能嘎,始終要靠自己去完成.
唔好再掛住玩,不如真係比心機讀書啦!!如果試過都係唔得嘎就慘啦,甘你將來的夢想要點樣去FINISH啊!?