今日終於派卷啦,雖然在'果然不出我所料'的情況下,我的英文果然係差做好多,我的其他科都好左,但係英文差得太多,其他科都有退步,可能平均分都係差唔多,點算啊?!希望數學同歷史都好D啦!!
I am very worry!!!!!!!!!!!!!