PaNny仔"小日記
歡迎離到我個日記,記得留言呀!!>3<
pannyhui
暱稱: Panny仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 181
今日人氣: 0
累積人氣: 1170
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


放假的第一天 分類: 未分類

第一日

訓到9點幾先起身

我怕日日都咁遲起身會肥bo (唉  ...瘦個d人就好啦,唔用worry呀)

早上...發毛
                          全身係毛囉^^
下午...發毛

6點去左食團年飯

收到$300(好野,未到新年都有$$啦)

我想用$100去買鞋(返學鞋)

明天家長日應該有好多人好怕

但我一d都唔怕(我呀媽都唔理我d野,一定唔會鬧我 ^_^)

cmcm

2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


放假---唔想 分類: 未分類

放假啦

對於好多人來講放假係好happy

但我就唔係幾想放假啦

因為日日係屋企發毛,都唔知做咩好

諗下到死

不過可能會返大陸bo


返大陸活動如下:

1.去街

2.同表弟(分別13歲同8歲)呀妹一齊發毛(發毛together)

3.去溜冰

4.可以放細細支的煙花

總結:
應該一齊發毛好過自己發毛^^

cmcm呀

2008 年 1 月 28 日  星期一   晴天


2008-01-28 分類: 未分類

今日有幾個壞消息:

壞消息1.

pe講左話要游水

雖然我識,但係我唔想...

佢重話要帶泳帽 (oh ! my god)


壞消息2.

成績表出左啦

成績比上次(form1)差

(全級64/207)

差左...

但諗真d 我都無咩想入精英班

唔怕啦^^

2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


2008-01-24 分類: 未分類

怕.....

怕獨個兒

就像比所有人拋棄

沒有人在覺我的存在...

怕.....

怕黑

在黑色世界找不到自己身處的地方

找不到家人,朋友身處的地方

只能獨自面對...

感到害怕...

恐懼...


2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


原來~ 分類: 未分類

原來...

考完試都唔係咁 free bo

受緊 exam paper一張張咁跑過呢!!!

心靈受損呀 


原來...

溫左書成績未必好

d老師出d野考IQ唔係考溫書

我識死溫多d bo

IQ...一定唔會高得去邊...

原來...

2a有好多勁人呀

好多人都好高分咁bo

我自信心大...減

原來...

成績真係對我好大影響

唉~我幾時先可以踢走佢呀~

幾時我會唔溫書作戰呢?