第一日 訓到9點幾先起身 我怕日日都咁遲起身會肥bo (唉 ...瘦個d人就好啦,唔用worry呀) 早上...發毛 全身係毛囉^^ 下午...發毛 6點去左食團年飯 收到$300(好野,未到新年都有$$啦) 我想用$100去買鞋(返學鞋) 明天家長日應該有好多人好怕 但我一d都唔怕(我呀媽都唔理我d野,一定唔會鬧我 ^_^) cmcm
放假啦 對於好多人來講放假係好happy 但我就唔係幾想放假啦 因為日日係屋企發毛,都唔知做咩好 諗下到死 不過可能會返大陸bo 返大陸活動如下: 1.去街 2.同表弟(分別13歲同8歲)呀妹一齊發毛(發毛together) 3.去溜冰 4.可以放細細支的煙花 總結: 應該一齊發毛好過自己發毛^^ cmcm呀
今日有幾個壞消息:
壞消息1. pe講左話要游水 雖然我識,但係我唔想... 佢重話要帶泳帽 (oh ! my god) 壞消息2. 成績表出左啦 成績比上次(form1)差 (全級64/207) 差左... 但諗真d 我都無咩想入精英班 唔怕啦^^
唔怕啦^^
怕..... 怕獨個兒 就像比所有人拋棄 沒有人在覺我的存在...
怕..... 怕黑 在黑色世界找不到自己身處的地方 找不到家人,朋友身處的地方 只能獨自面對... 感到害怕... 恐懼...
原來... 考完試都唔係咁 free bo 受緊 exam paper一張張咁跑過呢!!! 心靈受損呀 原來... 溫左書成績未必好 d老師出d野考IQ唔係考溫書 我識死溫多d bo IQ...一定唔會高得去邊... 原來... 2a有好多勁人呀 好多人都好高分咁bo 我自信心大...減 原來... 成績真係對我好大影響 唉~我幾時先可以踢走佢呀~ 幾時我會唔溫書作戰呢?