| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 8 月 5 日 星期二  |
| 自己畫嘅LELOUCH |
分類: 未分類 |

哩幅係我畫得冇咁核突嘅其中一張
小人無才,要打就打我啦...(踼飛)
今日係金田一一生日
亦都係我做完數學暑期作業嘅日子
真係好似如有神助咁呀............
多謝曬金田一......................
|
| 發表時間:2008-08-05 05:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 2 日 星期六  |
| 死LA~~ |
分類: 未分類 |
唔知係唔係因為 +惠
睇完純情羅曼史之後,超鍾意BL 呀~~
小說D H ?
一個字 : 正
描寫得勁詳細,睇到面都紅呀我!!
漫畫仲正,畫功靚
美咲好可愛~~
符合曬 "受" 嘅要求
哈哈哈哈哈...

|
| 發表時間:2008-08-02 06:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 29 日 星期二  |
| 出現了!《高達OO》第二季十月開播!! |
分類: 未分類 |
據監督水島精二的訪談,明確提出了這樣的文字——“洛克昂在第一季的高潮戲中已經死了,不會復活,我能說的就到此為止了。若
各位對此十分在意,或許再看遍第一季,重新評估一下比較好。”
唉...........雖然我都知洛克昂冇咩機會會復活
但係見到哩段文之後依然會在心中隱隱作痛
洛克昂係我一個好鍾意嘅角色
唉................
在此默哀............
 |
| 發表時間:2008-07-29 12:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 27 日 星期日  |
| 夏目友人帳/妖怪連絡簿 |
分類: 未分類 |
故事幾好,畫功令我有一種特別嘅感覺,唔係話唔靚......係唔知點形容
卡通人設都唔錯

|
| 發表時間:2008-07-27 12:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
| 書展的收獲 |
分類: 未分類 |
今日去咗書展
買咗兩本漫畫,三本小說,一本畫冊,一本LELOUCH封面月刊
仲有好多垃雜嘢,不過唔詳細講LA
之後行行下竟然見到一間專賣漫畫精品嘅老番店
不過有D poster 就係真嘅
見到有一個魔法少女奈葉嘅全祼攬帎
有種沖動想要
我可能有精神分裂
最離譜就係粒四魂之玉
樣衰都我都冇嘢好講

|
| 發表時間:2008-07-24 04:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|