超爆低B囉D人..!!完全覺得都咁大個喇..可唔可以唔好咁低B..咁無聊呀.!! 呢間夜校D人好唔掂..點解成日都響到鳩吹..好彩唔系見到佢地好耐*!! 有個黑鬼..話自己好多人追..收皮啦..人地玩你咋.!! 都唔知系咪你自己幻想出黎嫁..戇柒鳩.!! 夠做就過黎..唔好做埋D小動作啦.!!!! 金日仲要冇啦啦比人打左野囉..好唔鋸牙呢家我.!!!!!! 食蕉啦..死姣婆..唔好再成日發姣啦.!!!! .. D!U 周街D人都話系你自己D FD FD !??咁你玩哂啦..成個屯門我地唔駛住..你住埋丫..笨柒.!!!! KID就行遠D啦...-000- 痴X線嫁.!!! 真系抆到丫.!!!!!!!!!!!!!
聽日我唔打番你..我唔系盧銘欣.!!凸凸凸*
------------------------------------------
唔好講到自己好大支野喇!?? 大都唔到你Laa!!!