Only & one -Paoooo*

paopower : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

Pao*

 

 

  • Name: pao*
  • Msnn::misspaopao
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SAY*SAY*SAY* ::

 
最近三個月尚無任何留言



RSS Feed

03-09-2005!!!!

X"DDD 今日好KID呀.....番工放工..好BUSY!!!!! 跟住咪番屋企囉..出左街囉..陪個死仔剪頭髮!!!! 跟住番屋企囉..X"DDD 好耐冇癲過..DIU!! 大家幾時出黎癲*呀.....

誰說分手都應該歡天喜地
就好比 過了愉快的假期
誰說要我趕快學會凡事也看輕
淚水假使污穢了眼影 哪位可處理

他不准我哭 怎麼可以哭
分手都要有一臉笑容
淚水忍得到 方可進步 變作石頭粗糙
他不准我哭 怎麼可再哭
不想他抱歉和別人抱
心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛煉到
日後被別個拋棄亦捱到(不痛)

誰說分手都不應呼天搶地
若相戀 到了絕症的晚期
誰說 再重的愛亦較門外雪更輕
淚水假使淹蓋了眼睛 哪位可處理

REPEAT#

如果哀傷都也可伴隨眼淚點點滴去
我抱著頭肆意失聲痛哭 難道有罪


真的想哭 真的想哭 分手怎會一臉笑容
淚水忍得到 即使進步 也似石頭粗糙
真不想哭 真不想哭 他怎可以和別人抱
心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛煉到
如日後被別個拋棄亦捱到
如日後被別個拋棄亦不痛

 

UPDATE︰2005-09-03 06:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]