●△●`20/7
星期一約左咖哩去葵芳行街差唔多由4點幾行到7點幾[攰]
周圍兜尼兜去又飲又食
唔知點解咖哩常去wc
之後咖哩就買左個髮泥
番到屋企之後就見到隻死豬
死豬 = 哥
●△●`22/7
今日晨早同Pa,mA落去葵芳食早餐
突然間個肚好痛[辛苦]
搞到冇胃口食野但最後都係食哂
淨番凍奶茶未解決[唔想飲]
Pa話杯野+ $5嫁
我飲到1半就話仲有$2.5未飲
搭車番到上屋企
一開門嚇咗一跳
通常管理員都係伯伯/嬸嬸尼個係年輕的男喲
仲白個我
最近戀上了山P,赤西 仁,藪 宏太,八乙女 光
零秒出手BUZZER BEAT好好睇呀
學識左一少部份青春AmIgo舞步
http://www.youtube.com/watch_popup?v=VlcU1ZTyeiY
搞笑的喔
http://www.youtube.com/watch?v=qlV19OdvHbM&feature=related
|