今日端午節係我舊日生日*
今日同少雯去珍珠屋企溫書,,但我地都冇嘜點溫!!!
因為我地食完野--陪佢地2個剪頭頭--係珍珠家影相--聽歌仔^^
then,,5點幾去左"觀音廟",,我係到"求勝杯",,求到係好事^.^
係咩唔講,,等你地估啦!!!
夜晚食魚蝦蟹,,跟住食<<生日蛋糕>>,,飽死我
PS:今日只係我舊曆,,新曆係*6...5<<<<<<記住記住牙!!!!