今日整左個藍"妹"凍餅@.@v''
上次整果個豬古力凍餅衰左-v-''
d人話好似ice-cream-[]-'''
我發覺.[].原來落錯晒d料-[]-'''
1個美味ga凍餅變成左1個~_~'''又難食ga屎.\-/.
上次應該落cream-[]-'''竟然落左milk~_~'''死左!!!!
又吾記得落egg bo.[].
灰-[]-'''
今日整果個又差d吾記得落牛油~_~'''
之後好彩比我發現左-[]-'''
立即落番@.@
如果又吾係吾知變左d咩屎出黎'''
老力學整野食~_~''''+油喔!!!!!
ps:倒數8日考中文口試~_~'''
唉!!!!!!
好想快d考完-[]-'''
老力搵野做~_~'''
呠~~~~
|