今日晏就陪r淇行左陣街@[]@v''' 之後番左屋企.... 打埋晒d低b game~_~'''' _____________________________就係咁!!! 聽日謝師@@一定好悶~_~'' 因為得1/2人去-[]-''' 好似轉左酒樓@.@v''' 我真係覺得我班同學~_~'''_____________冇話可說!!!!
咁又係ga...同佢地有d識得果1年-[]-'''哈!笑~ 就如路人甲@.@'''