11月17號入院...
18號塞藥...
e生話我子宮溥左...睇下有冇作動ga動靜...最後都係見紅先a_a''
最後都係係19號催生...
19號催生..
7點半食早餐...食左勁多野,,,
因為催生期間吾食得野-.-
之後8點入左後產室..
搞左好耐..
10點到吊藥-.-
哇...吊藥隻針勁長...搞到隻手腫晒...
e+仲未消腫...
12點半開左2度lu...
之後嗅氣-.-''嗅到hihi地a_a好似訓左陣教咁...
5點幾開左8..9度
入得去準備生lu..
6點開晒10度..
之後係咁柯柯柯...
18:49柯左b女出黎^^
haha..原來比人剪吾痛+..
之前仲驚餐死..比人剪左都吾知a_a''v
之後連針都吾痛^^連左半個鐘-.-v''
姑娘話剪左好小a_a..
佢有佢連針..我有我訓教=]
當丫b抱黎我身邊ga時間..
係到諗,,呢個就係我個 女???
丫b個頭仔比我柯到好似壽星公咁-.-''
不過e+圓番喇個頭仔...
11月21號出院lu...同bb一齊番屋企=]
|