|
唉..今日社會我溫左個d佢又唔出..我冇乜點溫佢又出喎..
激死我啦..普通話好似易過上次牙..我覺得啦..
但係可能都係唔合格啦..但係有d可以抄抄..
聽日要考好多野牙..英文都有3樣野考啦..仲有日文..
死啦..呢次都唔知點好..聽日要成5點先返屋企牙..
要係學校食lunch..因為天日下午要考中文口試
同聆聽牙..今日見到水同魚剪左頭髮牙..有小小怪..
我一定要比心機溫書牙...今日個d已經唔識..
天日唔可以牙...今日同牙細返屋企..佢同我講茵問佢
d野..我都唔知牙..不過心情好番好多啦..

|