塊板冇人黎ge∼

心淡∼

gd fd們:

永遠當你地係兄弟∼

forever∼

 

仲有....

我愛xxx

 
 
patrickbb

暱稱: pat直仔....
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


2005 年 9 月 24 日  星期六 晴天
去camp∼∼

今日我同祥叔佢地約左0630係上水火車站等wo∼∼

但係我0615先起身wo∼∼

即刻擦牙洗面出門口lo∼∼

但係估唔到d人仲late過我∼

ha∼∼

跟住坐小巴去左間叫(馬可賓)的中學lo∼

去到,,...

得d cpl,ldr∼

全部都係305sqn=.=”

跟住成班上課室∼

brief番d野lo∼∼

到0900落去fall in 班rc∼

fall in完.....

收野....

d cpl,ldr開始發火鬧人∼∼

收收下突然落雨wo∼∼

叫佢地去cover palyground lo∼∼

但係佢地好x慢∼

我不禁破口而出鬧人=.=”

收完野∼∼

上左hall上hkacc...

出完hkacc∼∼

footdrill....

我負責教佢地attention 同stand at -ease∼

我問佢地明唔明∼∼

佢地話明∼∼

我叫佢地做個時∼∼

唉∼∼

自己估la∼∼

跟住去左食lunch,...

食d老味飯.....

lunch完drill 左一陣上左hall

上c&c....

上完hea就hea左幾粒鐘....

跟住上左barrack...

擺野...

擺完去食dinner...

dinner完去左201 hea∼∼

班rc去左睇片∼∼

佢地上完黎訓左∼∼

個oic叫我地去做檢討....

做到成點幾兩點.....

跟住night grard∼∼

grard完,上左3樓睇d傷兵.....

睇完落番201.....

都成4點幾lo∼∼

跟住去扒係張抬度訓.....

訓到五點幾又起身∼∼...

跟住個d我遲d打埋,,..

係咁多先....

刊登時間︰2005-09-25 08:25 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 patrickbb 的日誌)


["雞 於 2005-09-26 09:02 PM 發表:
我諗幾好玩既..
不過應該幾辛苦掛..
=.=咁有冇中文or全寫嫁??
得3粒英文字好難明啵..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有ge∼∼
但係我打左∼∼
我知你都係唔明ga la∼
唔打好過打la∼∼
咁∼∼
Posted at 2005-09-27 04:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ldr謙 於 2005-09-26 07:33 PM 發表:
行外人唔明我地用語唔緊要.........
去完camp之後真係學識好多野,ldrship la,講野既技巧la,要自己學識處理一d
特發事情&做足事前準備,一句——獲益良多
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇錯∼∼∼
升nco的條件∼∼
係lee度一一學到∼∼
同時希望大家幾年後已經係nco∼∼
Posted at 2005-09-26 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



["雞 於 2005-09-25 09:44 PM 發表:
你去完camp番黎拿~?
好唔好玩呀..
你篇野好多名詞禾都睇唔明~
甚麼sqn..又cpl=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你話呢??~~
下∼∼
冇辦法la∼∼
個d字真係咁講ar ma∼
Posted at 2005-09-26 03:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 patrickbb 的日誌 ]