[[*丫泣'`KAY-          ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥       
                            如今這算甚麼' 我是否這麼{討厭}♥`           
`’_.想扮作堅強,,可惜眼淚不合作!||]*
                                                                                          _轉 身* 微 笑 -
                                                                    以 為 痛 就 能 {痊 癒}♣
  {遺`  }
paulineck
暱稱: [[:; 泣﹏×*KaY]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉日記:]
短'
棄;'
曬x[
放棄`?
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
[||!過 去♥ 太 傷 感™
總愛灰色`

從前的世界..很美..很美..

也許是我不懂珍惜×..
也許是我犯賤×..
才會傷害自己`

從前愛彩色'現在只愛黑白世界..
是我太天真..才落得這為人-

墮落*我不屬-
幸福*我不配-
*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*♥*
-明白我身世並不{可憐}`
只因我天生{犯賤}+/]..
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 138
留言總數: 565
今日人氣: 4
累積人氣: 6860
 2008 年 6 月 8 日  星期日   陰晴不定
                                    個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'} 

[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我班號' 吾好問我點解整密又話你地知' )
出爐時間♥ ;;2008-06-08 07:05 PM          承諾' 變悲哀 -
 2008 年 6 月 2 日  星期一   晴天
                                    個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'} 

琴日既{比賽}' 分類: 未分類

琴日..打全港'

第一場..對陳守仁'

吾知做咩..有d緊張..

打第一局..打得0k既都..

但係第2局我自己打得吾係咁好..加上佢地又係到發波瘟..

勁失分' 頭個6-7分都比人拎左..

之後就輸左哩局..要打第3局'[今年第一場既第3局(?)同埋係我地第2場輸既比賽..]

個陣吾知做咩..我就眼紅紅咁' 但係就忍'

因為我知..如果我都喊' 咁佢地d士氣會更加沈..

所以忍左..葉y都係..um..方zi就喊左..

但係都吾怪得佢...

第3局..因為我地知輸左哩場就要出局'

無得再打落去..所以..特別用心去打..

最後羸左..

因為我之前識陳守仁某球員既關係'

比完賽就做左fd :]

第2場'對北區...

羸左'

第三場..對' ydc...

打到我有d wing wing地'xdd

最終..打左2局'羸左..

我地得左啦'...冠軍..終於拎到啦..

師姐'無令你地失望.. :]

後尾' mvp...我同珠珠[ydc]都拎左..

但係其實對我黎講..拎到冠軍'

已經好開心:]

男仔ydc輸左比宣小..好吾抵'

宣小個高佬同4號鎚波好勁..

ydc10號都係..

唉'...睇黎我真係要增高啦..t^t...

但係琴日既比賽..吾知點解..就好似發左場夢咁'

好吾真實'-v-...

小學最後既一個排球比賽..

劃上完美既'句號。

 

我有個fd有影d片' 想睇可以問我拎'

出爐時間♥ ;;2008-06-02 09:00 PM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         承諾' 變悲哀 -