| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 8 日 星期日 陰晴不定  | 個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'}
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 出爐時間♥ ;;2008-06-08 07:05 PM 承諾' 變悲哀 - |
2008 年 6 月 2 日 星期一   | 個人主頁有畢業感想`{可以睇下..睇完係主頁留個cm啦'}
| 琴日既{比賽}' |
分類: 未分類 |
琴日..打全港'
第一場..對陳守仁'
吾知做咩..有d緊張..
打第一局..打得0k既都..
但係第2局我自己打得吾係咁好..加上佢地又係到發波瘟..
勁失分' 頭個6-7分都比人拎左..
之後就輸左哩局..要打第3局'[今年第一場既第3局(?)同埋係我地第2場輸既比賽..]
個陣吾知做咩..我就眼紅紅咁' 但係就忍'
因為我知..如果我都喊' 咁佢地d士氣會更加沈..
所以忍左..葉y都係..um..方zi就喊左..
但係都吾怪得佢...
第3局..因為我地知輸左哩場就要出局'
無得再打落去..所以..特別用心去打..
最後羸左..
因為我之前識陳守仁某球員既關係'
比完賽就做左fd :]
第2場'對北區...
羸左'
第三場..對' ydc...
打到我有d wing wing地'xdd
最終..打左2局'羸左..
我地得左啦'...冠軍..終於拎到啦..
師姐'無令你地失望.. :]
後尾' mvp...我同珠珠[ydc]都拎左..
但係其實對我黎講..拎到冠軍'
已經好開心:]
男仔ydc輸左比宣小..好吾抵'
宣小個高佬同4號鎚波好勁..
ydc10號都係..
唉'...睇黎我真係要增高啦..t^t...
但係琴日既比賽..吾知點解..就好似發左場夢咁'
好吾真實'-v-...
小學最後既一個排球比賽..
劃上完美既'句號。
我有個fd有影d片' 想睇可以問我拎' |
| 出爐時間♥ ;;2008-06-02 09:00 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 承諾' 變悲哀 - |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 69 | »
|