我都唔知金日想點 開戶口果到真係煩 搞搞下.....點知要明天先搞得 之後去左影相 就回家 之後去左踢足球 見到呀冰個之後係咁話佢 好好好好煩呀佢 E幾日好多野煩 PS:.(走你的路吧!不必理會別人怎麼說.)但丁
唉~~~我好緊張ma~ 但係都見左工~~哈哈哈~~m記la~ 之後佢要我做d野先 比我去做
真係煩!!!
哈哈哈~~~大家支持下我la~
係就係冇咩野好睇,不過我會做好d