今日.
我帶埋劉德華返學~
Y0!
今日要返學校既咩國教育
好早就返到去..同蕙蕙一齊返
之後佢去左OK同牙蔡會合..我就走先
返到課室
吳炳炳.黃展昌.安琪.包包同綺玲就已經起課室
之後無幾耐.
許志烔同張子康返到..
晨咁早四兄弟就已經發神經= =''
特別係吳炳炳.黃展昌同許志烔..
最癲係佢地三個
之後就落去禮堂坐個幾鐘= =''
坐到PAT PAT都硬哂.超痛,
上返課室.
就可以走人
我,蕙蕙,牙蔡,牙怡,牙瑩,魚旦......等人要去啦啦隊練習
牙蔡同蕙蕙超級勁.
D舞步好快就記得哂.
我仲要牙蔡蕙蕙教我
之後有個高FROM既人講
'' 嘩..呢兩個F.1既超勁.好野 ''
我都同意個條友既講法
我都係一邊睇一邊練.
總知真係超勁
頭個幾個動作好易記..之後個D就................- -'
魚旦佢..
好快就放棄左
仲話要退出左
因為佢跟唔上同埋做唔到D動作~
之後佢忍唔住喊..
我就陪佢..
點知佢都係唔肯去再練
唔比自己多一個機會
唉!!!!!!!!!!
T0: ' 魚旦:
我地個個都係要一步一步去練..
牙蔡蕙蕙都係.
我地都要落心機
你見到蕙蕙同牙蔡就知..
無時無刻都去練.
好努力!
點解你唔試多次!?
你做唔到唔係動作太難.
只係你唔肯比恆心去練.
只要你有心.
咩動作都做到!
小小挫折..等於激勵
FR0M:' 祺 .
之後我地練完..
我就同牙怡.牙瑩一齊去搭車返屋企LU!
返到去..唔想煮野/ 出去食野
就買左個杯面..
盲到去..食完就訓教..
唔知搞乜.
超級攰..
訓醒已經係四點幾..
爽=]
CM先好走牙~
|