HI,大家可以叫我做Jimmy仔又可以叫我做火爆王嫁!!! 今日早上無咩野做都係on下msn炸~~~ 下午大約兩點左右啦.出左去銅鑼灣, 行左一陣,去左明將壽司到食壽司 食完去左188到買+賣LFO D野 大約6:30去左附近打左陣球(Basketball) 打完番左屋企一陣...8:30去左華貴打球 大約10點左右...番左香港仔行到1點 就番左屋企lu...好悶 ^^ 今日都可以話係好啦!!! 閉閉